Reis Forum .nl

Turkije Reis Forum .nl

Met Tourmax naar hotel Venezia Palace
Door:
Bloempje
- Gast

Datum:
12-07-2008 12:50:40
Wie heeft er ervaringen met Tourmax Reizen? Ze zijn echt stukken goedkoper dan een ander! We hebben nu daar geboekt voor hotel Venezia Palace, kan iemand me hier meer over vertellen, we reizen met 2 volwassen en een kind van 7 jaar.
Door:
Zarraah
- Gast

Datum:
19-07-2008 23:55:37
Nou niet zo best, hoop lucht en list, leugens en bedrog!
Door:
joen
- Gast

Datum:
22-12-2008 17:56:39
heeft er iemand ervaring met Komfly?? Wil graag zomer 2009 daar een Ticket boeken voor istanbul.. wil eerst even weten hoe het daar allemaal gaat.
Door:
Ria & Miriam
- Gast

Datum:
24-12-2008 16:55:03
Turkije staat bekend als goedkoop. Steeds vaker zoeken Nederlanders een vakantie uit in Turkije. Vrijwel altijd met het vliegtuig om aldaar in een chic vijfsterrenhotel te trekken. Hoge kwaliteit voor een lage prijs.

In het hoogseizoen ziet het zwart van de mensen in het land dat in Azië én Europa ligt. Het land kent veel uiteenlopende landschappen, een echte aanrader is dus om een dagje rond te gaan kijken als u van natuur houdt.

U moet oppassen als u gaat winkelen dat u niet te veel betaald voor nagemaakte merkkleding. Afdingen moet u zeker doen, bijna alle merkkleding is namaak, bedenk dus dat de kwaliteit van het normale merk niet altijd aanwezig is, de kleren zien er vaak echter wel goed uit.

Ook moet u er op berekend zijn dat Turkije niet deelneemt aan de euro. In het Islamitische land is de lira een wettig betaalmiddel. Ook is er één uur tijdsverschil met Nederland, zorg dus dat uw klok goed staat.

Het klimaat is goed, warme zomers en milde winters. De Turken houden ook van lekker eten. Voorgerechten als borek en cacik zijn echte aanraders voor de proevers onder ons. Als toetje is het smullen met baklava, met honing of siroop overgoten deeglaagjes met nootjes. In de hitte is het overigens handig om veel water te drinken, het kraanwater is niet ongezond, maar de lichamen van een normale westerling is hierop niet ingesteld. Water uit flessen is daarom een goede oplossing.meer informatie over Turkije (wikipedia) of Turkije Reisgids (wikitravel) of Het weer in Turkije (weerbericht
Door:
Lyndsey Keijzer
- Gast

Datum:
15-01-2009 14:04:07
Beste Joen,

Komfly is de naam voor de luchtvaartmaatschappij Onur Airlines.
De vluchten worden dus gewoon uitgevoerd met Onur Airlines.

Ons reisbureau biedt ook goedkope tickets naar Istanbul. Je kunt bellen op 036-5302815 of een e-mail sturen naar info@lbctravel.nl
Door:
Chief
- Gast

Datum:
01-02-2009 18:04:56
Even een voorbeeld, ik ben gek op vergelijken de reis die ik waarschijnlijk in sept ga maken kost bij tourmax € 2226,58.
Bij het reisbureau waar ik meestal boek, € 2.094,00 dus wat ik wil zeggen surf even door op internet, en vergelijk goed.
Tourmax is wel sgr ( stichting garantiefonds) aangesloten dus op zich kan het geen kwaad daar te boeken
Door:
silvia
- Lid

Datum:
10-02-2009 17:17:57
Ik kan op dit moment een reis boeken via tourmax, voor oktober met 9 pers voor 4711 euro kan ik vergelijken wat ik wil en surfen wat ik wil maar ik kom echt niet goedkoper uit.
Door:
silvia
- Lid

Datum:
10-02-2009 17:19:36
Zarraah even een vraagje als dat zo is wat je zegt over tourmax misschien kun je dat toelichten voordat ik ga boeken.
Door:
Petra RUnge
- Gast

Datum:
09-05-2009 11:16:22
Wij zijn in de meivakantie met 22 personen naar Turkije gegaan. Geboekt via Tourmax. Alles tot grote tevredenheid. Aantrekkelijke prijzen en alles was goed geregeld. Geen vertragingen en een prima vlucht met Onur Air. Volgende keer dus gewoon ook weer via Tourmax. Kan Tourmax ook aan iedereen aanbevelen.

Petra Runge
Door:
YAJO
- Gast

Datum:
06-06-2009 11:55:45
wij zijn 9-16 mei naar turkije geweest via tourmax...alles gewoon perfect.
de begeleiding word nu zeer profesioneel gedaan door odeon.gewoon echt de moeite waard om met tourmax te gaan.zelfs weer voor de vijfde een geweldige vlucht gehad met onur air...conclussie EEN GESLAAGDE VAKANTIE VIA TOURMAX!!!!!!!
Door:
Martina
- Gast

Datum:
29-06-2009 20:52:14
Wij zijn 2 t/m 16 juni naar turkije geweest via tourmax, echt een geweldige vakantie gehad. de reisleiding was erg goed en ook een goede vlucht gehad met onur air perfect.
Door:
Lyndsey Keijzer
- Gast

Datum:
05-11-2009 08:42:20
En nu zijn ze failliet

Reactie plaatsen
Bericht:
Uw naam:
Uw email adres:
Anti-spam:
Vul de onderstaande code ter controle rechts in.
Reis Forum, Anti-Spam code

Nieuwbrief: Wilt u lid worden van onze nieuwsbrief?
Ja Nee

ReisForum RSS Feed ReisForum RSS Feed